mandag 22. februar 2010

Da har Hans-Jørgen og Linn Cecilie ankommet Malta. Var utrolig godt å se de igjen :) Hans-Jørgen hadde orndet med både Gubrandalsost, Norvegia gulost, knekkebrød, bearnaice sauser, kyllingsauser og ikke minst kjøttkakesaus. Vg, dagbladet og se og hør, tok han også med :) Så nå er alle utrolige fornøyde. Dessuten tok han også med seg 3 kokkejakker til meg, nyvasket og strøket ifra renseriet, så nå er jeg fornøyd ;)
Dessuten sendte John med seg oppladbare batterier, og mary kay rollup bagen min ;)
Fikk også brev av min mor, som er veldig koselig. :)

Ellers har det ikke skjedd så mye mer her, dagene går med masse jobb. Denne uken skal jeg være på bakeriet, så det er jo bra ;)
Har forresten ordnet meg 1 ekstras fridag, så onsdag og torsdag har jeg fri. Det skal bli godt det, 2 dager på rad har jeg ikke hatt ennå. hehe. Så da må jeg vel ta med meg Hans-Jørgen og Linn Cecilie litt rundt. Finne restauranten der vi spiste kanin, slik at Hans-Jørgen får smake på nasjonaliteten her.
I morgen kommer Mario og Hans-Jørgen på både min og Anhony sin jobb, for å sjekke at vi faktisk gjør noe her.

Til min far og min mor, her er tattooen min.




Har tatt noen bilder ifra konditoriet, slik at det blir litt jobbrelatert her også.


Håper dere hjemme ikke fryser dere ihjel. I dag har vi hatt en ordentlig god norsk sommetemperatur, godt :)
Håper dere har det bra. :)

1 kommentar:

  1. Så snilt besøk du har fått da:)
    Stilig tattoo btw:)

    - Andrea, IS

    SvarSlett