tirsdag 9. februar 2010

Bursdag!



Da er tenåringstiden forbi, og jeg har hatt en fin bursdag :) Fikk masse gratulasjoner på jobben, kake og bursdagssang, så det var kos :) Mange kommenterte det at jeg skal jobbe i morgen, så de sa ifra til meg at jeg bare måtte ringe i morgen tidlig, å si jeg er sjuk. Siden det ikke er hver dag man blir 20. Men som den pliktoppfyllende jenta jeg er, har jeg nå lagt meg, og er klar til å sove ;)
Vi spiste god mat på en restaurant i Paceville, Hans Marius, Jeanett og Mia dro ut på byen i stad, for å feire bursdagen min, eller rett og slett for å sjekke ut Havana :P De andre har fri i morgen, foruten meg, som må jobbe på helligdager. Lørdag blir det ordentlig feiring :D Endelig gammel nok til å kjøpe min egen drink :P

Ellers er det vel ikke så mye som skjer, pakken som John skulle sende meg, har nå landet i Malta, så da er det bare å vente på at den kommer hit til leiligheten, så da får jeg splitter nye kokkesko, og gave ifra kjærsten :)

Vi var på shopping her om dagen, vi svidde vel av noen tusenlapper til sammen. Så nå har 5 par nye sko :D Ellers blir det antageligvis telefonleting i morgen. Siden forsikringen på telefonen min gikk ut på lørdagen, må jeg kjøpe meg ny. Så da får man se :)
Nå er klokka straks 12, så da er det på tide å legge seg. Opp 06.30 i morgen så.


Bonswa.

2 kommentarer:

  1. Gratulerer med overstått 20-årsdag.Veldig artig å lese bloggen din Marthe. Hans-Jørgen bringer nok med seg noen forsinka presenter, så du får legge inn noen bursdagsønsker. Vi kan ikke tilby deg maltesisk som opplæringsspråk når du kommer tilbake, men det er vel ikke nødvendig. Du kurser oss i maltesisk språk og matkultur, så skal vi være motiverte elever. Hils masse til de andre.

    SvarSlett
  2. Oioi.. gratulerer med overstått fra meg også:)

    Andrea, IS

    SvarSlett