mandag 8. februar 2010


Vært her i 3 uker nå, og tiden bare flyr og flyr, og jeg har ikke vært så flink til å blogge som jeg egentlig skulle. Jeg stortrives på jobben fortsatt, utrolig koselig folk. Jeg er ikke så sjenert som jeg var, så nå prater jeg faktisk med de ansatte :P hehe. I dag var jeg på koldtkjøkkenet, og fikk endelig brukt kniven litt. Så har hakket masse tomater i dag. Har også smurt på en del smørbrød, lagt opp kjeks og ost, og pyntet, ja litt diverse. Er så glad for at jeg havnet på James Caterers, så dere aner ikke..

Ellers skjer det ikke så mye, blir 20 år i morgen, noe som er litt trist, siden jeg ikke er hjemme hos mine nære og kjære. Men det går seg vel til. Regner med det blir ut å spise i morgen, på en allright restaurant :)
Ja, telefonen min har klikket helt, jeg får tatt imot samtaler og ringt, men ser ingenting på displayet, håper Hans Marius og Anthony får fikset den i morgen :)
Maltesiske nr er ihvertfall: 00356 99044212

Ellers har vi fått masse varme, eneste som mangler nå er varmt vann på kjøkkenet, synes det har tatt litt lang tid nå, siden det er vår 3. uke. men men, det ordner seg til slutt.

Ellers prøver jeg å lære litt maltesisk, jeg hadde mye heller foretrukket 3 uker med maltesisk på språkskolen, enn Engelsk. Maltesisk er deres hovedsspråk, Engelsk er 2. språket. Alle kan Engelsk, men er bare de litt mer formelle, som prater det istedenfor maltesisk. Så, håper jeg begynner å forstå litt etterhvert ;) Bare se her: andek bzonn tidra naqa malti ta.

Til helgen er det karnival her på Malta, og på Gozo. Så må finne kostymer denne uka, omtrent alle her kler seg ut, så det kan bli veldig morsomt, jeg gleder meg ;) Synd jeg jobber lørdag, men har fri både fredag og søndag, så da går det nok bra ;)

De 5 andre jeg reiser med: Mia.

Jeanette
Jeanett, Anthony og Hans Marius.


Håper dere hjemme har det fint :)
Bonswa. :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar