onsdag 6. januar 2010

Malta :D


16 januar reiser jeg og 5 andre personer til Malta for å jobbe. Første 2 ukene skal vi være på språkskole, de 12 neste ukene blir det jobbing.
Vi møttes på Gjøvik i dag for å få litt nærmere informasjon.
Jeg skal jobbe i ett catering firma, James Caterers, i Fgura nær Birzebbuga i sør. Tror det blir utrolig lærerikt. Fgura er en liten stubb unna der vi skal bo (Gzira) så da blir det en del buss vil jeg tro :)
Mia, Athony og jeg skal bo sammen, mens Hans Marius, Jeanette og Jeanett skal dele leilighet. Har fått beskjed om at leilighetene ikke blir langt unna en annen. Så det er jeg glad for :)
Har så smått begynt å pakke, men har ikke peiling på hva jeg skal ha med meg.

ellers vil denne bloggen oppdateres hver uke, slik at mine nære og kjære får sett hva jeg driver med ;)

3 kommentarer:

  1. Kjære Marthe
    Gratulerer med 20-årsdagen. Blomst når du kommer tilbake. Ha en fin dag. Hilsen Liv Johanne

    SvarSlett