torsdag 21. januar 2010

I dag kjørte Kevin meg til Fgura, for å møte sjefen på James Caterers. www.james-caterers.com hvis noen er interessert :) Sjefen virket veldig grei, og han vet akkurat hvordan han vil ha det, og det er jo bra ;) Jeg fikk beskjed om å fortelle de ansatte at jeg er her for å lære og at jeg skal hjem igjen i april, slik at de ikke tror jeg prøver å ta jobben deres. hehe :P
Fikk ikke sett noe av kjøkkenet, så vi skal igjennom alt 1.februar da min første arbeidsdag er. De lager mat til hjemmeværende, sykehuset og til fly, så det er en utrolig stor bedrift.
Kjenner at jeg gruer meg litt nå ja. Avstanden er så lang så jeg må ta buss til jobben hver dag. Arbeidstidene blir fra 08.00 til 16.00, noe jeg er veldig fornøyd med :)

Ellers var gjengen ute i går kveld, på en pub i Sliema. Var utrolig mange ute. Vi møtte på 2 nordmenn, 1 finne og 1 ifra Estland. Hadde det veldig koselig :)

Bilder kommer antageligvis i kveld, Hans Marius er å fikser internett nå. :)

Håper dere har det bra der hjemme :)

3 kommentarer:

  1. .....hørtes spennende ut :)))

    SvarSlett
  2. Heihei!
    Hvordan var helgen på Malta?
    Gleder meg til bildene du snakket om kommer:)

    - Andrea, IS

    SvarSlett
  3. Ser bra ut. Artig å gå på skole att? Har dere bra rådgiver der?

    SvarSlett