torsdag 14. januar 2010

1 dag igjen, kjenner virkelig sommerfuglene nå. De siste dagene har jeg vært opptatt til langt på kveld, så kofferten er ikke ferdig pakket ennå.
Tirsdagen var vi hos søsteren til kjæresten, Anett. Det var veldig koselig med hjemmebakt pizza og film :) Lille Trym lærte seg å skalle folk, ennå han bare er 1,5 år gammel :P
Onsdagen var vi hos a mor og spiste oss gode og mette :) Blir veldig uvant og ikke prate med hu hver dag, men det går seg til :)
I går var vi (jeg og John forresten) på Milano sammen med Kakka, Janeth og Chris :) Deretter hentet vi Lena, og dro på bowlingen :) Der møtte vi Kent Erik :) Det var veldig koselig :)

Blir nok utrolig vanskelig å forlate min mor, og min far, ikke minst Kakka og John. Reiser nedover i dag, for å overnatte hos pappa, siden han bor på Skjetten, Anthony skal også det :)
Har tatt meg fri i dag, for å slippe og stresse, og for å si hadet til folk :)
Gleder meg masse til å komme meg på flyet, slik at alt blir virkelig :)
Nå får jeg gjøre ferdig kofferten, så jeg har en mindre ting å tenke på :)
Ses i Malta :D

3 kommentarer:

  1. Vi er jo ganske spente på hva dette cateringfirmaet leverer. Får vi nye retter i kantina når du kommer tilbake: Meny på maltesisk? Jeg syns det høres svakt ut hvis du bare skal oppdatere bloggen din 1 gang i uka. Vi har store forventninger til å lære om maltesisk språk og kultur, opplæringa di, og ikke mint noen heftige reportasjer fra livet i fjæra.

    SvarSlett
  2. Bloggen blir oppdatert mer enn 1 gang i uka Svendsen, så bare ta det rolig ;) hehe.
    Håper på å få lært å lage litt ordentlig maltesisk mat ja :)

    SvarSlett