fredag 23. april 2010

Jeg vil bare få si at det har vært helt knall her på Malta. Gjengen vår har hatt det supert, ihvertfall etter min mening.
Dere som tviler og er litt usikre på om dere evt vil ut å reise: Ikke tvil noe mer, send søknad, og kom dere ut. Dere vil lære så utrolig mye, ikke bare faglig, men også mye personlig.
Jeg vil få takke IS, for å ha fått denne sjansen, once in a life time experience.
I dag er den siste hele dagen her i San Gorg street, serene court 4, Gzira, noe jeg synes er trist.

Tirsdagen var min siste arbeidsdag, å si hadet er jeg ikke flink til, fant jeg ut. Onsdagen kom 13 gutter ifra jobben til Black Gold, for en hadet fest. Uff, kommer til å savne jobben og gjengen. En fantastisk gruppe med gode og snille folk på James Caterers.

Nå er det bare å pakke kofferten, og gjøre seg klar til i kveld. Roger fylte bursdag den 22, og skal feire den i dag. Det gleder jeg meg masse til, tror kanskje det kan bli livat.
I morgen lander flyet 23.00.

September er jeg tilbake ;)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar